1. Można walczyć z wymyślonym drapieżnikiem, sterując w tym przypadku jego działaniami, albo z takim, w którego się wcieli MG (listę MG możesz znaleźć
).
2. Można walczyć z dowolną ilością drapieżników na raz, jednak dalej będzie to liczone jako jedna obrona.
3. Po napisaniu i złoszeniu walki z drapieżnikiem trzeba odczekać 30 postów fabularnych aby móc napisać kolejne starcie które zostanie ocenione.
4. Walkę, po zakończeniu, należy zgłosić do odpowiedniego wątku (
). Dorosła postać może otrzymać maksymalnie 2 punkty do statystyk oraz 1 karmin, a źrebaki maksymalnie 1 punkt oraz 1 karmin. Do tego moderator albo administrator może zdecydować jakie rany zostały zadane walczącemu.
6. Ataki lub obrony (zarówno od strony konia jak i te od drapieżnika) należy zaznaczyć poprzez napisanie na początku postu pogrubioną czcionką: ,,Atak" albo ,,Obrona" .
Porwanie1. Postacie w wieku poniżej trzech lat nie mogą porywać, a postacie poniżej wieku dwóch lat nie mogą zostać porwane. Jeżeli fabuła jest umówiona i oboje graczy się zgadza można zrobić wyjątek od tej reguły.
2. Można porywać tylko na własnych terenach stadnych lub na terenach niczyich.
3. Porwanie na terenach niczyich może nastąpić tylko i wyłącznie za zgodą porywanego. Wkraczając na czyjeś tereny stadne zgadzasz się automatycznie na porwanie: koń przebywający na terenach obcego stada nie musi być pytany o zgodę przed porwaniem. Wyjątek stanowią tereny stada z którym ma się sojusz.
4. Porywany musi mieć czas żeby się bronić. Po zarzuceniu lin trzeba dać porywanemu czas na napisanie posta z obroną.
5. W porwaniu może uczestniczyć więcej niż dwa konie.
6. Jeżeli porwanie się zakończyło, nie zależnie od efektu, należy zgłosić je w odpowiednim wątku (
https://karsin.forumpolish.com/t81-oceny-obron-questow-eventow-porwan ) aby zostało ocenione.
7. Ilość zarzucanych lin jest równa ilości punktów siły postaci, ilość lin zrywanych przez porywanego jest równa ilości punktów zwinności.
8. Jeśli porwanie jest udane, porwany trafia tam gdzie porywający zabierze uprowadzoną postać.
9. Postacie nie należące do żadnego stada mogą porywać tylko na terenach niczyich, a same mogą zostać porwane niezależnie od terenów na jakich się znajdują.
Uwaga! Staty zostaną przyznane przez moderatora, i dodane do konta przez administratora.Pobyt w lochach 1. Pobyt w lochach/siedzibie może trwać najwyżej 10 dni. Jeśli po upływie dziesięciu dni porywacz nie wypuścił swojej ofiary, ta może samodzielnie opuścić lochy/siedzibę porywacza.
2. Porywacz może torturować swoją ofiarę fizycznie i psychicznie, ale tylko za zgodą jej usera. Nie można doprowadzić jej do śmierci. Może ją wykorzystać do prac takich jak czyszczenie podłogi, bądź wykonywanie pracy porywacza.
3. Porwany może opuścić lochy przed upływem dziesięciu tylko jeśli porywacz go wypuści, albo zaznaczy że drzwi są niedomknięte czy coś w tym stylu.
4. Porywany może zaproponować kilka karminów jako okup by zostać szybciej wypuszczonym.
WalkiWalki mogą się odbywać w dwa sposoby, do wyboru wedle uznania:
A. Między dwoma końmi1. W grupie z dowolną ilością koni, każdy użytkownik wybiera jedną postać przeciwko której zawalczyć w danym poście.
2. Opisuje rany które jej zadaje. Punkty zdrowia które straci zaatakowany są równe dwukrotnej sile atakującego, od której zostaje odjęta zwinność atakowanego (czyli: 2[s]-[z])
3. Atakowany, odpisując na posta, może uciec tylko jeśli jego prędkość jest większa niż ta atakującego. Jak nie, może zaatakować używając tej samej farmułki co jego poprzednik.
4. Przy rozpoczęciu walki
trzeba poinformować administratora. On doda na końcu każdego postu rzut kością. Ilość oczek zostanie dodana do ilości zdrowia którą straci atakowany. Po wyrzuceniu kości przez administratora nie można modyfikować posta. Dla pewności jednak każde wyrzucenie kością zostanie zapisane w specjalnym dziale.
1. Wytrzymałość stadną liczy się w ten sposób: mnożąć średnią sumy zwinności i prędkości wszystkich uczestników w wojnie przez 10 i dodając 5 punktów na każdego uczestnika.
2. Przy każdym poście można zaatakować przeciwników, odejmując od ich wspólnej wytrzymałości siłę atakującego pomnożoną przez ilość oczek wyrzuconych kością (zajmie się tym admin).