Karsin

Go down
Karsin
Karsin
Admin
http://karsin.ativiforum.com

Statystyki i karminy. Empty Statystyki i karminy.

on Nie Gru 06, 2015 11:26 am
Statystyki
Na Karsin są trzy rodzaje statystyk: siła, zwinność i prędkość.
Wartość siły to ilość zarzucanych lin podczas porwania. Podczas walki z drapieżnikiem siła decyduje o tym czy nasza postać kopnięciem przewróci przeciwnika, czy po prostu tylko go popchnie.
Wartość zwinności to ilość zrywanych lin podczas porwania. Podczas walki z drapieżnikiem zwinność decyduje o tym jak szybki refleks będzie mieć nasza postać i jak skutecznie będzie unikać ciosów.
Wartość prędkości podczas walki z drapieżnikiem decyduje o tym jak szybko nasza postać może się poruszać. Jeśli w czasie walki z innym koniem nasza postać zaczyna uciekać i ma większą wartość prędkości niż postać goniąca to mamy duże szanse na udaną ucieczkę

Zdobywanie statystyk
1. Porwanie innego konia.

2. Obrona przed porwaniem.

3. Walka między końmi, bez porwania.  

4. Udana obrona przed drapieżnikiem. Max. 3 punkty.

5. Prawidłowe wykonanie questu.

6. Udział w evencie.

7. Zdobycie niektórych rang.

8. Inne okazje (konkursy, wynagrodzenia...).

9. Źrebaki zdobywają statystyki w eventach/questach dla źrebaków lub podczas drobnych walk z drapieżnikami.

Żeby zdobyć statystyki trzeba pamiętać aby zgłosić walkę/porwanie/quest itp do odpowiedniego wątku gdzie zostanie to ocenione ( http://karsin.forumpolish.com/t81-oceny-obron-questow-eventow-porwan ).

Początkowe rozdanie statystyk
Na początku każdy dostaje 5 punktów do statystyk do dowolnego rozdania.

Karminy
Karminy to waluta gry na Karsin. Na początku każdy dostaje 4 karminy.

Jak zdobyć karminy?
1. Wygrać w evencie.
2. Zdobyć za wykonanie questu.  
3. Dostać od więźnia w zamian za wypuszczenie na wolność.
4. Zdobywając niektóre rangi.
5. Zorganizować  płatny koncert (tylko dla artystów).
6. Pobierać opłatę za leczenie wrogów (tylko dla medyków).
7. Walczyć za opłatą w obronie innego stada (tylko dla wojowników).


Co można kupić?
1. Leki i zioła.
2. Eliksiry.
3. Okup w zamian za wolność gdy się jest porwanym.
4. Wyjątkowe przedmioty u Czarodzieja (na terenach Czarodzieja).
5. Jedzenie w barach, kawiarniach, restauracjach.
6. Przysmaki.
7. Wstęp na koncert.
8. Zapłacić koniowi z innego stada za leczenie.
9. Zapłacić wrogowi by walczył w obronie danej postaci.
10. Inne opcje będą dostępne podczas eventów.
Powrót do góry
Permissions in this forum:
Nie możesz odpowiadać w tematach